We are one, but not the same. U2 – One
FRIS® to zaawansowane, oparte na psychologii poznawczej narzędzie rozwojowe o potwierdzonej, wysokiej wiarygodności psychometrycznej (0,82-0,88). W przystępny i obrazowy sposób pokazuje w jaki sposób ludzie podejmują decyzje i rozwiązują problemy umożliwiając lepsze wykorzystanie swoich naturalnych predyspozycji. Narzędzie zostało stworzone na podstawie badań przeprowadzonych na ponad 2000 osób mieszkających w Polsce, przez co jest idealnie dopasowane do polskich realiów.
Podczas warsztatu FRIS® poznasz narzędzie umożliwiające m.in.:
– maksymalizację efektywności prac zespołu oraz zwiększenie satysfakcji i motywacji w zespole dzięki dopasowaniu zadań do predyspozycji pracowników;
– znaczącą poprawę komunikacji w firmie dzięki nabytej umiejętności spojrzenia z perspektywy innych stylów myślenia;
– zdiagnozowanie słabych stron zespołu oraz metod na uzupełnienie luk w ich funkcjonowaniu;
– odkrycie na którym etapie projektu prace zespołu mogą napotkać na największe trudności;
– zminimalizowanie ryzyka konfliktów wewnątrz zespołu.
Więcej informacji o FRIS znajdziesz na www.fris.pl
Dzięki udziałowi w warsztacie Uczestnicy:
Moduł podstawowy:
1. Style poznawcze, czyli w jaki sposób patrzę na świat.
2. Zawodnik, Partner, WIzjoner, Badacz – prezentacja czterech Stylów Myślenia FRIS® pod kątem:
3. Styl Myślenia a sposób komunikacji:
4. Style Działania:
5. Proces FRIS®
Dodatkowe moduły:
6. FRIS Agile
7. Style Myślenia w pracy managera
8. Style Myślenia w pracy nauczyciela
9. Style Myślenia FRIS w doradztwie zawodowym
10. Diagnoza zespołu – warsztat poprzedzony wykonaniem przez wszystkich Uczestników Badania Stylów Myślenia FRIS®. Podczas warsztatu pracujemy z wynikami prawdziwego zespołu tworzonego przez Uczestników. Diagnozujemy jego mocne i słabe strony, tworzymy mapy komunikacyjne oraz budujemy plan rozwojowy.
Szkolenie dostępne zarówno w wersji stacjonarnej jak i online (na platformie Miro).
Czas trwania: 5 godzin (moduł podstawowy).
Koszt: Wycena indywidualna w zależności od wybranych modułów.